Opleiding contactcentermedewerker

Opleiding tot contactcentermedewerker bij 24 Interactive Smart Services

Goede, gemotiveerde contactcentermedewerkers liggen niet voor het oprapen. Daarom is 24 Interactive Smart Services een partnership aangegaan met Ikgaver.

Ikgaver is sinds 2009, samen met Orgb, actief met het ontwikkelen en succesvol uitvoeren van opleidingstrajecten tot contactcentermedewerker. Ikgaver zorgt voor de projectorganisatie, de vaktraining en de aansluiting op de arbeidsmarkt, Orgb ontwikkelt en verzorgt de opleiding. Middels 1 maand intensieve en praktijkgerichte groepstraining en individuele coaching stelt ikgaver de deelnemers in staat te voldoen aan de door werkgevers gestelde vacature-eisen. Na deze maand starten de deelnemers met een proefplaatsingstermijn (stage) van 3 maanden. Tegelijkertijd start ook het MBO 2 opleidingstraject, na 10 maanden volgt diplomering.
Naar wens worden medewerkers opgeleid tot algemeen contactcentermedewerker, specialist op het gebied van lead generation, debiteuren beheer etc.